دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1402 - 22:19

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی پرسپولیس و النصر در نیمه اول

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی پرسپولیس و النصر در نیمه اول
مصاف تیم‌های پرسپولیس و النصر در پایان نیمه نخست با تساوی به پایان رسید.
کد خبر : 868943

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در اولین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه بی‌تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

داور: ایلگیز تاتناشف (ازبکستان)

اخطار: میلاد سرلک (پرسپولیس) مارسلو بروزوویچ (النصر)

گل: ------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی (۸- شهاب زاهدی)، وحید امیری و محمد عمری.

ترکیب النصر: نواف العقیدی، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، محمد قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو.

مطابق انتظار النصر بازی را هجومی آغاز کرد و صاحب فرصت‌هایی شد اما درخشش علیرضا بیرانوند مانع از آن شد تا توپی از خط دروزاه پرسپولیس عبور کند. جالب اینکه کریستیانو رونالدو روی یکی از فرصت‌ها که موفق نشد دروازه پرسپولیس را باز کند عصبانیت خود را با کوبیدن لگد به تیرک دروازه خالی کرد. النصر دقیقه ۳۶ توسط اوتایو و روی پاس رونالدو به گل رسید اما این گل مردود اعلام شد چون درشرایط آفساید به ثمر رسید تا در نهایت نیمه نخست صفر بر صفر مساوی تمام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته